Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jeep Patriot: Малкият командос

18.07.2007 16:07
Туит

Принадлежащата на концерна Chrysler офроуд-марка Jeep вече има нов базов модел. Неговото име е Patriot, като автомобилът отново демонстрира класическия дизайн на Jeep.

Compass беше моделът, който указа посоката на развитие за малките модели на богатата на традиции американска марка. Jeep Patriot е изграден именно на технологичната платформа на споменатия компактен SUV. Само че докато Compass е представител по-скоро на класата на градските всъдеходи и съответно надали допада на най-коравите фенове на Jeep, Patriot е издържан в класическия стил на фирмата и голямата част от меките извивки за заменени от строги ръбове.

Компактен SUV в класическия стил на Jeep

Patriot изненадващо се оказва дори малко по-изгоден от своя „по-зализан” събрат, което е още един аргумент в негова полза. От своя страна обаче това, което се намира под ламарините на автомобила, оставя известно съмнение, че тук името Jeep стои напълно на място. Под предния капак работи напречно монтиран двигател, който при нормални условия задвижва само предните колела – типично за модел от компактния клас, но не и за истински високопроходим модел.

За задвижването на автомобила се грижи 2,4-литровият бензинов четирицилиндров двигател, който вече е познат от модели като Sebring, а може би по-разумната му алтерантива е идващият от VW четирицилиндров турбодизел, работещ с технологията помпа-дюза. При регистриране на загуба на сцепление от страна на предните колела част от въртящия момент автоматично се прехвърля към задния мост чрез електронно управляван ламелен съединител. Последният може да се заключва, осигурявайки разпределение на тягата към предните и задните колела в съотношение 50 към 50 – най-после един характерен белег за всеки истински Jeep.

Добра активна безопасност благодарение на системата ESP

Въпреки че в техническото снаряжение на този Jeep липсва понижаващ режим на трассмисията, автомобилът се справя отлично с по-леки задачи извън пътя от типа на предприемането на семейни излети. На твърда настилка също няма неприятни изненади: системата ESP е серийна, а комфортът е напълно задоволителен и при дълги преходи. Jeep Patriot ще стъпи на европейските пазари в края на тази година.

Текст: Гьотц Лайрер
Снимки: Jeep

Коментари
comments powered by Disqus