Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jeep Wrangler: Основоположникът

07.12.2006 15:12
Туит

Моралният първообраз на всички всъдеходи претърпя смяна на поколенията. Сега Jeep Wrangler вече е съоръжен не само с техника в крак с времето, но и за пръв път се предлага в удължена версия с четири врати.

Модификацията с четири врати носи допълнителното наименование Unlimited, като в сравнение със стандартния модел с две врати междуосното разстояние е удължено с 52 сантиметра. В следствие на това мястото на задните седалки е в повнече от прилични количества, а вместимостта на бажажното пространство би било достатъчно и за експедиция. При товарене до тавана обемът възлиза на 1315 литра, а при сгъане на задните седалки достига до невероятните 2324 литра.

Новият модел на Jeep се представя добре дори по отношение на оборудването за развлечение – например аудиосистемата позволява включване на външен MP3-плейър, нещо немислимо за досегашните версии на офроуд-ветерана. Освен това в кокпита на Jeep могат да се видят и някои напълно непознати досега бутони: този за активиране и деактивиране на системата ESP – невероятно, но факт, безкомпромисният всъдеход разполага серийно с нея! При активиране на понижаващия режим на трансмисията системата автоматично се изключва, тъй като при каране през тежки терени буксуването и блокирането на отделни колела в определени ситуации може да бъде от полза за успешното измъкване от дадена ситуация. Основното предавателно число е понижено до фактор 2,7, което е в рамките на обичайното за този тип автомобили.  

Rubicon е способен на (почти) всичко

Топверсията на моделното семейство, която по традиция е кръстена на легендарната река Рубикон в Калифорнийската Сиера Невада, е още по-екстремна от останалите си събратя. Тук втората степен на разпределителната кутия е с предавателно число 4:1. Това позволява изключително бавното пъплене по наклон с обороти, близки или равни на празния ход. Както показват първите впечатления от Rubicon, автомобилът притежава наистина удивителни способности за движение през трудно достъпни терени, и се намира на самия Олимп на този тип возила, където дели място единствено с всепризнатите герои от ранга на Mercedes G и Land Rover Defender. Въпреки всичко това, с радост можем да отбележим, че Wrangler е спечелил много от смяната на генерацията и по отношение на поведението върху асфалт. Благорение на удълженото медждуосие, праволинейното движение е станало значително по-стабилно, а новата конструкция на кормилната уредба позволява значително по-прецизно водене в завой.

Но, както и би могло да се очаква, конструктивните недостатъци на задното окачване с твърд мост няма как да бъдат избегнати напълно – въпреки това обаче те са сведени до възможния минимум, и комфортът специално при дългата версия е на равнище, което позволява безпроблемното пътуване дори на дълги дестинации.

 

Коментари
comments powered by Disqus