Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

JMS Audi A3 Sportback: Остър като бръснач

07.06.2008 08:06
Туит

Швабите от JMS комплектоват Audi A3 с пълен аеродинамичен кит. 19-цоловите колела и изнесените калници придават на автомобила люто състезателно излъчване.

Благодарение на спортното окачване клиренсът на предния мост е снижен с 55 милиметра, отзад отстоянието до асфалта пък е съкратено с 45 мм. Комбинирани с гуми, чиято ширина възлиза на 225 мм, новите 19-цолови колела на компактния A3 са дело на фирмата EtaBetа.

Специалистите на JMS са вложили доста усилия в трансформирането на каросерията - отпред има чисто нова престилка с отвори за охлаждащ въздух, които опционално могат да бъдат премрежени. По фланговете забелязваме нови прагове, а в задницата - малък спойлер върху покрива.

За съжаление, централното разположение на ауспуховите накрайници, което виждаме на снимките, се оказало непосилно за инженерите на JMS. Въпреки това експертите на фирмата гарантират, че тяхната задна престилка може да бъде адаптирана към всяка друга конфигурация на изпускателната система.
Коментари
comments powered by Disqus