Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

K-Tec Racing Renault Megane R.S. Trophy: Малко, но от сърце

10.08.2012 14:31
Туит

Рекордьорът на „Нордшлайфе” RenaultSport Megane 265 Trophy принципно не е автомобил, който се нуждае от допълнителни преработки, за да привлича погледите. Не такова обаче е мнението на K-Tec Racing.

Специализираният в доработката на автомобили на Renault тунер прави само някои леки модификация по периферията на F4Rt двигателя като, например, новия въздушен филтър, който осигурява „по-голям дебит на въздушния поток и по-доброто му филтриране”. Препрограмиран е и блокът за управление на двигателя, в резултат на което максималната мощност нараства с до 40 к.с. при 6000 об./мин.

Въртящият момент пък е с 81 Нм по-висок от стандартно още при 2750 об./мин, което несъмнено ще се отрази положително върху ускорението на тежащия 1387 кг автомобил. За съжаление K-Tec Racing все още няма информация за динамичните показатели на преработения RenaultSport Megane 265 Trophy, но са на мнение, че е „много вероятно” стандартните стойности - от 0 до 100 км/ч за 6 секунди и 254 км/ч, да се подобрят. 

Performance Pack 1 ECU програмата струва само 414 паунда. По желание на клиента тя може да се поръча с Renflash устройството, което позволява на собственика на автомобила с лекота да превключва между препрограмираните и стандартните настройки на двигателя. Неговата цена е 234 паунда.

Коментари
comments powered by Disqus