Лимитираният автомобил без покрив ще струва около един милион паунда
За възможността за появата на сериен кабриолет на базата на модела Mulsanne британците говорят още от 2012 г. Междувременно плановете се объркаха поради кадровите рокади по върховете на марката. През същата тази 2012 г. тогавашният шеф на Bentley - Волфганг Дюрхаймер, бе назначен в Audi, за да отговаря за развтието на марката, а в стола на Дюрхаймер седна Волфганг Шрайбер, който отхвърли проекта за отрития модел. През лятото на 2014 г. Дюрхаймер отново пое кормилото на Bentley, а през есента публиката вече видя прототипа на кабриолета Mulsanne.
Концептът Bentley Grand Convertible бе представен през 2014. Малко вероятно е, че това име ще остане, когато демонстрационният автомобил се превърне в "почти сериен" автомобил.
Откритият Mulsanne ще стане неповторим по отношение на предложенията си, при това луксозният кабриолет Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé скоро ще приключи кариерата си, а моделът Dawn на фона на цената на Mulsanne ще изглежда като "ширпотреба ".
През 2015 г. Волфганг Дюрхаймер заяви, че в най-скоро автомобилът ще влезе в производство. В същото време се оказа, че подготовката за производството на кабриолета е била спряна от Шрайбер. Поради това, според информация на американското списание Car and Driver, у Дюрхаймер възниква друга идея: през следващите две години придворното тунинг ателие Mulliner ръчно ще произведе само 20 екземпляра от този кабриолет за най-лоялните клиенти. Дали колата ще получи името Mulsanne Convertible или историческото наименование Azure, това няма значение. Най-важното е, планираната през 2012 г. цена от порядъка на 250 хиляди британски лири (която е малко по-висока, отколкото тази на седана Mulsanne) може да бъде забравена. Лимитираният модел ще струва около един милион паунда.