Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кабриолетът Mercedes S-класа дебютира във Франкфурт

26.08.2015 14:07
Туит

Появиха се първите снимки на открития луксозен лайнер

Немската компания Mercedes-Benz пуска S-класата на пазара през 2015/2016  като кабриолет. Производителят на премиум автомобили публикува първи снимки на открития луксозен лайнер.

Кабриолетът ще бъде произвеждан в Зинделфинген

Доста време нищо не се чуваше за откритата S-класа, последно през 2012 бяха публикувани снимки на силно маскирани прототипи, а сега моделът с по-лек камуфлаж е в движение. Наскоро Mercedes-Benz съобщи, че в основния завод в Зинделфинген не само са направени сериозни инвестиции, но също така от тамошната производствена линия ще слиза още един модел. Не е трудно да се познае, че този модел е версията кабриолет на новата S-класа.

Още през 2007 г. в средите на Mercedes-Benz се зароди идеята S-класа да се предложи и като кабриолет. Със студията Ocean Drive немците показаха на автомобилното изложение в Детройт как би изглеждала една открита S-класа. Mercedes Ocean Drive блесна с четири напълно самостоятелни седалки, четири врати и голям мек покрив в различна цветова гама. Предвижда се серийната версия на кабриолета на S-класата да слезе от поточните линии през март 2016.

Кабриолетът S-класа с мек покрив 

Както може да се види от снимките на прототипа, новият кабриолет на S-класата има мек покрив и се числи към купето S-класа. Това което разкрива камуфлажа на прототипа е, че покривът е с електрическо управление и има по-голям заден прозорец. Линията на покрива до голяма степен съответства на тази на купето, при което задната част е ориентирана към капака на багажника. Съобразно покривната конструкция C-колоната е доста масивна. Покривът по всяка вероятност се прибира в багажника, където капакът се отваря напред, за да го побере. При прибран покрив обемът на багажника рязко намалява.

Първата снимка на кабриолета Mercedes S-класа показва открития модел с прибран покрив. Тя напълно разкрива интериора. Когато кабриолетът обере овациите по време на автомобилното изложение IAA, посетителите ще имат възможността да видят един интериор, който представя стайлинга на затворената S- класа. Кокпитът е обрамчен с хромирана рамка. В задната част на Mercedes се открояват типичните тесни светлини, а капакът на багажника изглежда малък.

Задвижването на новия кабриолет на Mercedes S-класа ще бъде заимствано от новото купе S-класа, съответно двигателите V8 и V12, включително версиите AMG. Те са познати на пазара като Mercedes-AMG S63 и Mercedes-AMG S65 кабрио с 585 и съответно с 630 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus