Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кабриолетът Range Rover Evoque: До края на 2015 г.

08.01.2015 13:49
Туит

Новият модел трябва да бъде много близо до прототипа, представен в Женева

Невероятната версия на открития Range Rover Evoque в крайна сметка би могла да влезе в серийно производство преди края на годината.

Представен на автомобилното изложение в Женева през 2012 г., прототипът на кабриолета Range Rover Evoque от този момент насетне сякаш беше забравен. Но според AutoExpress британската марка ще направи всичко възможно той да влезе в серийно производство. Изданието дори твърди, че представянето на производствения модел ще стане факт на Фестивала на скоростта в Гудууд (25-28 юни).

Според добре информирани източници тригодишният период между представянето на концепта и даване на зелена светлина за производство се дължи основно на дългосрочен анализ на тази пазарна ниша, направен от Jaguar Land Rover. Като се има предвид слабо посрещнатата версия Nissan Murano Cross Cabrio версия и последвалия провал, която не продължи с ново поколение на японския SUV. В такъв момент проявяваме разбиране към британския производител, който дълго се колебаеше да реализира на пазара кабриолета Evoque.

Новият модел трябва да бъде много близо до прототипа, представен в Женева, който има мек покрив. Въпреки липсата на покрив, кабрио версия на Evoque ще притежава всички силни страни на другите версии на модела за движение на всякакви терени. Шасито трябва да бъде усилено, без това да води до значително увеличаване на масата на автомобила.

Както подчертава AutoExpress, вече минаха три години от лансирането на Range Rover Evoque. Твърде вероятно е, че появата на кабриолета ще бъде съпроводена с обновяване на цялата гама на модела, като бъде използван и новият 2,0 Diesel Ingenium на Jaguar XE, който  вече е монтиран под  капака на Land Rover Discovery Sport.

Коментари
comments powered by Disqus