Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Как се сглобява модерният Trabant?!

29.06.2010 10:47 3
3
2571876258
Туит

Ако се чудите как се напасват вратите и фугите в заводите на Dacia, то този клип е специално за вас.

Преди време на страниците на ams публикувахме видеоклип, който ни връща към ерата на Trabant и фабриката в Цвикау, където легендарната машина се сглобява до началото на 90-те.

Две десетилетия по-късно явно методите за напасване на вратите и фугите остават в същите. В случая обаче става дума за модерния вариант на Trabant, а именно Dacia Sandero, като по всяка вероятност фабриката е тази на Renault в Москва.

 

Коментари

анонимен
Bravo,tova go pravia i az na 20 godisni koli v garaza mi de da sam znael ce sam na nivo zavodski ,,mastor,,

анонимен
Това е сложен технически процес на производство. Началниците на компанията трябва да забранят достъпа на външни хора, не с цел реклама, а да не издадът сложният процес.

анонимен
Dacia neznam nekoga da sa imali kola ta sega v 21 vek da imat. lodki mojat da pravat da se puskat s tiax po Dunava ama koli neznam

comments powered by Disqus