Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Какво казва статистиката преди Гран при на Германия

22.07.2010 09:44
Туит

В неделя на пистата “Хокенхайм” ще се проведе Гран при на Германия във Формула 1, единадесети кръг от световния шампионат. Ето и малка част от статистиката преди началото на състезателния уикенд.

Пилотът на Red Bull Марк Уебър има най-много победи от началото на сезона – 3, последната от които спечели в Гран при на Великобритания. Преди година на германската писта "Нюрбургринг" австралиецът спечели първия си успех във Формула 1.

В списъка с победителите с по две първи места от началоро на сезона се нареджат още съотборникът му Себастиан Фетел и тандемът на McLaren Люис Хамилтън и Дженсън Бътън. Двукратният световен шампион Фернандо Алонсо спечели единствената победа за Ferrari досега през годината.

В последните четири състезания Хамилтън неизменно финишира на подиума. Това му се случва за първи след дебюта във Формула 1 през 2007 г., когато записа девет поредни места сред първите трима.

Шест от десетте състезания от началото на сезона са спечелени от пилота, потеглил от първа позиция. Red Bull доминира в квалификациите и завърши 9 от тях в челото. Екипът окупира първата редица на стартовата решетка в 5 от 10-те състезания до момента, а в последните 14 Гран при поне един негов представител е потеглял първи или втори.

В същото време Ferrari все още не може да стигне до полпозишън. Последната победа на Скудерията в квалификациите беше през ноември 2008 г. в Гран при на Бразилия. Същия проблем има и световният шампион Дженсън Бътън, който не е стартирал първи от състезанието в Турция през миналия юни.

Пилотът на Renault Виталий Петров е единственият, който все още не е успял да изпревари своя съотборник в квалификациите за място. Полякът Роберт Кубица стартира пред него във всички състезания до момента и го води с 10:0.

Ferrari завърши извън зоната на точките на „Силвърстоун“, което се случва на италианците за първи път след закриващата последния сезон Гран при на Абу Даби.

Михаел Шумахер е последният германец, спечелил домашното си състезание във Формула 1. Седемкратният световен шампион направи това през 2006 г. с болид на Ferrari. В неделя той за първи път ще стартира пред родна публика като пилот на Mercedes.

Шестима германски пилоти ще участват в надпреварата на „Хокенхайм“ този уикенд, но само Шумахер и Себастиан Фетел имат победа във Формула 1. Останалите са Адриан Сутил (Force India), Нико Розберг (Mercedes), Тимо Глок (Virgin) и Нико Хюлкенберг (Williams).

Екипът на Sauber празнува своята 40-годишнина в моторните спортове. Историята на тима започва, когато неговият основател Петер Заубер се заема да конструира състезателни автомобили в имението на своите родители. За уикенда в Германия болидът на тима C29 ще носи специално послание за повода.

Коментари
comments powered by Disqus