Марката влиза в топ 5 на най-продаваните автомобили на частни клиенти в Европа
След лансирането на новия Duster, Dacia е все още във вихъра на неговия успех, отбелязвайки нови рекордни продажби към частни клиенти. На автомобилен салон Париж Dacia представя иновации при двигателите, както и подобрена навигационна система.
За общността на Dacia е публикуван пътеводителят #DaciaRoadStories, а специално състезание, позволяващо на клиентите да изберат следващата лимитирана серия за Sandero, ще се проведе на щанда на марката.
Нови 1,3-литрови бензинови двигатели TCe 130 GPF и 150 GPF при Duster
Dacia представя иновация в двигателите при Duster с нов олекотен алуминиев двигателен блок и спрей покритие на буталата, позволяващо по-добра динамика и по-голямо удоволствие от шофирането чрез подобрено управление на топлината.
За намаляване на вредните емисии, новите бензинови двигатели с директно впръскване вече включват филтър за твърди частици (GPF).
Това ново поколение бензинови двигатели предлага по-голямо удоволствие от шофирането с Dacia Duster със:
-130 к.с. (96 kW) при 5 000 об/мин и максимален въртящ момент от 240 Нм при 1 500 об/мин, т.е. +5 к.с. в сравнение с предишното поколение
-150 к.с. (110kW) при 5 250 об/мин и максимален въртящ момент от 250 Нм при 1 600 об/мин, т.е. +25 к.с. в сравнение с предишното поколение
След като обнови всичките си дизелови двигатели с Blue dCi при версиите 4х2 и 4х4, Dacia започва продажбата на новите бензинови двигатели за Duster, налични за версиите 4х2 и от средата на 2019 г. - за версиите 4х4.
Media Nav Evolution: интуитивно преживяване и достъп до мобилни приложения
До края на 2018 г. Dacia ще оборудва гамата си с нова версия на системата Media Nav Evolution, осигурявайки по-лесна и по-бърза навигация и нови функции:
- Android AutoTM и Apple CarPlayTM, осигуряват достъп до най-добрите приложения за смартфони като Waze и Whatsapp, както и достъп до съобщенията ви директно от навигационния екран
- По-чувствителни на допир функционалности и подобрена смяна на екрана, предлагаща удобен достъп до менютата
Новата версия на Media Nav ще бъде лансирана на същата цена като предишната версия.
#DaciaRoadStories - пътеводител, създаден от и за общността
Dacia отбелязва своя успех от 5 милиона автомобила, продадени в цял свят, с помощта на своята общност чрез иновативен съвместен проект, наречен #DaciaRoadStories.
Проектът получава подкрепата на над 1 милион фенове в социалните мрежи, които следяха и обогатяваха пътешествията на 9 инфлуенсъра в продължение на 2 месеца. С новия Duster те шофираха из Белгия, Швейцария, Германия, Дания, Великобритания и Франция. Пътеводител, който със сигурност изостря апетита на любителите на пътешествията.
Незабравими истории и страхотни идеи за пътувания от общността са включени в пътеводителя #DaciaRoadStories, достъпен на https://daciaroadstories.com/fr/ или в Instagram.
Истинска книга за мнения, този пътеводител напълно отразява духа, характерен за Dacia.
Нова лимитирана серия Sandero Stepway: гласуването е отворено
На автомобилния салон в Париж Sandero Stepway е представен в три оригинални дизайна, създадени от Флора Джамс, Орели Абрик и Пиер Лансиен. Уеб потребителите предложиха своите дизайни за състезанието за лимитирана серия, проведено от марката от 6 до 25 юли. Трите дизайна на финала ще бъдат разкрити на Автомобилния салон и ще открият втората част от състезанието, която ще се проведе от 2 до 13 октомври. Трите дизайна ще бъдат подложени на гласуване от посетителите на щанда на Dacia в Париж и от уеб потребителите на страницата, посветена на Автомобилния салон на https://www.dacia.fr/.
Творението на победителя ще въплъщава новата лимитирана серия Sandero Stepway.
Dacia постига нов рекорд по продажби
Dacia постигна най-добрите продажби през първо полугодие в цялата си история. Марката затвърждава третото си място на пазара на лични автомобили, продавани на индивидуални клиенти във Франция. През първото полугодие във Франция продажбите на марката са се увеличили с 20,8%.
В Европа марката е достигнала рекордни продажби с 281 206 регистрирани автомобила (+14,6%) и пазарен дял от 2,9% (+0,3 пункта) през първите 6 месеца. Dacia намира място в топ 5 на най-продаваните лични автомобили в Европа.
Sandero, истинска звезда сред моделите на Dacia, остава номер 1 по продажби към индивидуални клиенти в Европа, а новият Duster все още се радва на страхотен успех с почти 62 900 продадени автомобила за 6 месеца в Европа.