Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кампанията „Обади се, като стигнеш!” продължава

12.02.2008 01:02
Туит

Над 1000 посетители на избрани клубове в София получиха безплатни тестове алкохол-контрол в рамките на кампанията „Обади се, като стигнеш!”. Това стана на поредица активации в Maskara, MOTTO и Back Stage през най-активните за забавления петък и събота вечер. Така организаторите на „Обади се, като стигнеш!” сложиха началото на сътрудничество с най-модерните столични заведения, в рамките на което специален печат, поставян на клиентските сметки, ще напомня на любителите на нощния живот „Мисли трезво, не карай след като си пил”.

Mascara, Motto, Back Stage, PR Club, Swinging Hall, Пиано Бар Smiles и др. застават зад кампанията „Обади се, като стигнеш!” и зад идеята, че можеш да се забавляваш без ограничения, стига това да не застрашава теб или живота на другите. Успешното сътрудничество на организаторите на „Обади се, като стигнеш” и собствениците на заведения ще даде възможност на кампанията да достигне със своето лично послание до една от рисковите групи на участници в движението.

Тестовете алкохол-контрол предоставят възможност за персонална проверка дали нивото на алкохол надхвърля допустимите от закона граници за шофиране. Така водачите могат да вземат най-разумното решение - да не сядат зад волана след консумация на  алкохол.

Кампанията „Обади се, като стигнеш!” е инициирана от верига бензиностанции ЕКО в партньорство с КАТ. Тя включва практични инициативи, с които се стреми максимално да улесни водачите на пътя и да направи пътуването удоволствие. Чрез личното и емоционално послание „Обади се, като стигнеш!”, програмата провокира промяна в поведението на пътя, защото личната отговорност е най-ефективното средство за запазване на човешки живот.

Данните на КАТ показват, че и през 2007 г. броят на загиналите по българските пътища отново надхвърли хиляда. За периода януари – декември 2007 г. загиналите в пътни инциденти бяха 1004, а ранените - 9797. От началото на 2008 г. до 1 февруари  в страната са станали 453 тежки инцидента с 53 загинали и 582 ранени. Само за изминалите петък, събота и неделя статистиката сочи: 40 тежки пътни транспортни произшествия, 8 загинали и 42 тежко ранени.

Обади се като стигнеш!

Екипът на auto motor und sport България твърдо застава както зад тази, така и зад всяка друга разумна инициатива, която има принос в подобряването на безопасността на движението в страната ни и за пореден път призоваваме всички заедно да спрем войната по пътищата.

Коментари
comments powered by Disqus