Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Карол Шелби спира да произвежда автомобили?

03.06.2010 11:04
Туит

По всяка вероятност Карол Шелби ще прекрати производството на автомобили. Mustang GT 350 от моделната 2011 г. ще е последният му проект.

Причината 87-годишният Шелби да вземе това решение е, че продажбата на спортни компонентни е значително по-печеливша дейност в момента от конструирането на нови автомобили, базирани върху серийни модели.

„Трудно е да печелиш каквито и да е било пари от автомобили“, коментира Шелби пред Dallas News. „Бизнесът ни с части обаче расте с 15-20% на година.“

Шелби ще продължи да изпълнява поръчките си за GT 350 в рамките на следващите две до три години, като първоначалните планове включват 500 бройки годишно. Super Snake пакетът за GT 500 също остава на пазара, като не е изключено 87-годишният американец да основе и своя верига магазини.

Компанията е продавала приблизително по 6000 бройки годишно от Mustang Shelby GT през 2007 и 2008 г., като Ford директно е доставяла базовите автомобили във фабриката в Лас Вегас. При GT 350 клиентът първо купува заводския Mustang GT и едва впоследствие започват модификациите му, чиято стойност достига 70 000 долара.

„Вече не правим по 5000 или 6000 бройки от нито един модел“, обяснява Шелби. Ето защо приблизително 40% от персонала в Лас Вегас е съкратен, като в момента там работят 75 човека.

Докато Карол Шелби обмисля бъдещите стратегии на своята компания, Ford представи най-новия си аксесоар за моделите Mustang и F-150, а именно стикери с пламъци, цветя и всевъзможни фигури. Аналогичните лепенки се появиха по-рано върху каросерията на Fiesta. Сега сравнете тази информация с новината за Карол Шелби и преценете сами как ще се развива персонализацията на автомобилите в бъдеще.

Коментари
comments powered by Disqus