Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Каталуня: Ден първи

19.02.2008 18:02
Туит

Въпреки дъжда и необичайно ниските температури предпоследните колективни тестове преди началото на редовния сезон стартираха на „Каталуня”. Заради лошите условия на пистата днес програмите бяха сериозно ограничени, а McLaren дори не се включи в подготовката.

Настилката на „Каталуня” остана мокра през целия ден, което бе причина само осем пилоти да участват в тестовата програма. Единствено двамата състезатели на Williams работиха активно върху подготовката на отбора за началото на сезона и логично оглавиха  неофициалното класиране. Нико Розберг завъртя 73 обиколки, като най-бързата от тях му отреди първото място с време 1:30.675 минути. Казуки Накаджима натрупа по-голям километраж (96 обиколки), но остана втори, на секунда и половина зад своя съотборник.

Днес Williams демонстрира петата от шестте цветови схеми, с които тимът отбелязва 30-години във Формула 1. Върху панелите на FW30 се открояваха послания, ръчно изписани от седмината пилоти, печелили световната титла с болид на отбора – Алън Джоунс, Кеке Розберг, Нелсон Пикет, Найджъл Менсъл, Ален Прост, Деймън Хил и Жак Вилньов.

Трети завърши Марк Уебър, който завъртя само 26 обиколки. Неговият съотборник в екипа на Red Bull Дейвид Култард остана пети. Между тях място намери Фернандо Алонсо. Бившият световен шампион направи само 16 обиколки с новия болид на Renault заради лошите атмосферни условия. Неговият съотборник Нелсиньо Пикет трябваше да се примири само с осем и предпоследното седмо място.

Пилотът на Toyota Ярно Трули бе значително по-активен. Италианецът завърши деня след 57 обиколки с новия TF108, който явно е претърпял значителни промени по аеродинамиката след последните тестове за отбора в Бахрейн.

„Времето определено не беше добро за тестове, но въпреки това решихме да изпробваме някои от новите компоненти по аеродинамиката”, коментира Трули. „Мисля, че има напредък, но по-важното е, че събрахме ценна информация за поведението им. И все пак,  твърде рано е за оценки. Условията на пистата се променяха през целия ден, така че нямаме база за сравнение. Нарочно ограничихме програмата днес, тъй като искаме да запазим от километрите си и гумите за следващите два дни.”

На четири пъти тестовете бяха прекъсвани днес. Нелсиньо Пикет спря още на старта на сутрешната сесия, а следобед се завъртя в завой номер 5. Култард бе автор на другите два червени флага, като причина за неговите проблеми бяха провокирани от лошото време пилотски грешки.

На „Херес”, успоредно с тестовата програма в Барселона, също цареше оживление. Екипът на BMW Sauber избра алтернативното трасе за подготовка, но атмосферните условия не бяха по-различни. Поради тази причина Кубица завъртя само шест обиколки, а Хайдфелд – 22.

Коментари
comments powered by Disqus