Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Каталуня: Ден първи

14.04.2008 18:04
Туит

Фелипе Маса бе най-бърз в първия ден от тестовете на пистата „Каталуня” днес. Бразилецът постигна най-добрата си обиколка със сликове и настройки на аеродинамиката, типични за сезон 2008, което му осигури драстично предимство спрямо останалите пилоти. Показателен е фактът, че вторият Алекс Вурц (Honda) завърши на 2,7 секунди зад Маса.

Голяма част от отборите, които участваха в първия ден от тестовете на "Каталуня", използваха обновените аеродинамични пакети, подготвени за Гран при на Испания (25 – 27 април). Ferrari представи дългоочакваната концепция с отвор в задната част на носа, болидът на Renault се появи с ново предно крило, а McLaren тества задно крило, съобразено с изискванията относно аеродинамиката през 2009 година. Въпреки коренната промяна в облика на MP4-23, тестовият пилот на отбора Педро де ла Роса завърши деня с трети резултат.

За тестовете в Барселона Bridgestone предостави на всеки тим по девет комплекта от новите сликове. Всички пилоти с изключение на Ник Хайдфелд (BMW Sauber) и Тимо Глок (Toyota) се възползваха от гладките гуми, които през 2009 година вероятно ще се завърнат във Формула 1.

Въпреки драстичната разлика в представянето на двата типа Bridgestone Potenza Хайдфелд изведе BMW на четвърта позиция. Пети остана Нелсиньо Пикет, който тества новите компоненти по аеродинамиката и окачването на R28 на Renault.

Общо четири пъти днес сесията бе прекъсвана заради инциденти. Глок, Пикет и Хайдфелд записаха по едно завъртане, а Казуки Накаджима стана причина за появата на червения флаг, след като изхвърча от пистата малко преди края на следобедната сесия.

„Много продуктивен ден. Механиците и целият тим свършиха отлична работа”, коментира пилотът на Toyota Тимо Глок. „Всички бяхме фокусирани върху поведението на новите компоненти… Допуснах малка грешка сутринта и се завъртях, но не загубих много време. Следобед събрахме достатъчно данни за анализ, което означава, че утре трябва да сме готови с фините настройки. От времената може да не изглежда така, но съм изключително доволен от промените по колата.”

Тестовете на Барселона продължават и утре, като се очаква официален дебют да направи новият болид на Toro Rosso.

Коментари
comments powered by Disqus