Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Каталуня: ден трети

14.02.2007 22:02
Туит

Последният ден от тестовата програма в Барселона завърши по твърде неочакван начин. Дейвид Култард постигна най-бързата обиколка за деня и за първи път изведе Red Bull Renault в челото на неофициалното класиране.

RB3 дебютира в края на януари, натоварен с огромните очаквания, които поражда името на Ейдриън Нюи, но не успя да ги оправдае по време на тестовете в Херес де ла Фронтера и Валенсия. Резултатите от първите два дена в Барселона също не бяха оптимистични, но на финала на европейския етап от предсезонната подготовка Дейвид Култард съвсем неочаквано даде най-добро време и постави Red Bull Racing редом със силните за деня. Шотландецът завъртя 112 обиколки и изпревари конкуренцията с личен резултат 1:21.855. Неговият съотборник Марк Вебер не се подлъга от “шампионската трансформация” на Култард и продължи със стабилното представяне във втората половина на таблицата, финиширайки единайсети.

По традиция отново пилот на BMW бе в челните позиции на неофициалното класиране. Ник Хайдфелд, който даде второ най-добро време, стартира деня с работа по аеродинамиката на автомобила, но бе принуден да прекрати първоначалните планове на отбора поради силния вятър. Себастиан Фетел бе съпътстван от някои технически проблеми на F1.07 и изостана на незадоволителната петнайсета позиция след 53 обиколки на пистата “Каталуня”.

Екипът на Ferrari завърши оптимистично тридневните тестове в Барселона. Най-бързата обиколка на Фелипе Маса, която вчера го изкачи на върха в неофициалното класиране, не бе подобрена и днес. Така “Черните кончета” са отборът с най-силен резултат, но едва ли могат да се похвалят с най-продуктивните тестове поради проблемите с електрониката на автомобила в понеделник. Днес, под зоркия поглед на Михаел Шумахер, младият бразилец даде трето време, а неговият колега Кими Райконен – седмо.

Целият екип на McLaren Mercedes бе фокусиран върху симулации на състезание. Фернандо Алонсо и Люис Хамилтън записаха общо 239 обиколки, осигуриха сериозна база данни за отбора преди подновяването на тестовете в Бахрейн и финишираха съответно четвърти и шести. Между тях се шмугна Нико Розберг, който потвърди приятните впечатления от новия болид на Williams FW29. Неговият съотборник Алекс Вурц финишира четиринайсети.

Разочарованията днес бяха за екипа на Renault. Работата на отбора бе прекъсвана неколкократно от технически проблеми, което съкрати времето на пистата и за двамата пилоти. Фисикела навъртя 90 обиколки и завърши девети, а неговият съотборник Хейки Ковалайнен трябваше да се задоволи само с 56 и най-добро десето време.

Ралф Шумахер днес за първи път изпробва скоростната кутия на Toyota, снабдена със система за моментална смяна на предавките. Германецът завъртя 86 обиколки, но остана на незадоволителното шестнайсето място. Тестпилотът на отбора Франк Монтани имаше известни проблеми с трансмисията в края на предиобедната сесия, но по време на следобедната проверка продължи с настройките на автомобила и записа осмо най-добро време.

Honda, Super Aguri и Spyker отново окупираха дъното на таблицата, но днес към тях се присъедини и екипът на Toro Rosso. Витантонио Лиуци бе отговорен за шейкдауна на STR2, който навъртя 30 обиколки без видими проблеми, но остана на последното място с близо 5 секунди разлика спрямо автомобила на братския Red Bull.

Предсезонната подготовка на отборите във Формула 1 продължава на 22 февруари в Бахрейн.

Барселона – 14 февруари

1. Д. Култард - Red Bull Renault RB3 - 1:21.855 - 112 об.
2. Н. Хайдфелд - BMW Sauber F1.07 - 1:21.958 (+ 0.103) - 96
3. Ф. Маса - Ferrari F2007 - 1:21.964 (+ 0.109) - 92
4. Ф. Алонсо - McLaren MP4-22 - 1:22.103 (+ 0.248) - 114
5. Н. Розберг - Williams Toyota FW29 - 1:22.280 (+ 0.425) - 86
6. Л. Хамилтън - McLaren MP4-22 - 1:22.292 (+ 0.437) - 125
7. К. Райконен - Ferrari F2007 - 1:22.369 (+ 0.514) - 45
8. Ф. Монтани - Toyota TF107 - 1:22.446 (+ 0.591) - 107
9. Дж. Фисикела - Renault R27 - 1:22.758 (+ 0.903) - 90
10. Х. Ковалайнен - Renault R27 - 1:22.783 (+ 0.928) - 56
11. М. Уебър - Red Bull Renault RB3 - 1:22.834 (+ 0.979) - 61
12. Дж. Бътън - Honda RA107 - 1:23.061 (+ 1.206) - 91
13. Р. Барикело - Honda RA107 - 1:23.257 (+ 1.402) - 39
14. А. Вурц - Williams Toyota FW29 - 1:23.275 (+ 1.420) - 39
15. С. Фетел - BMW Sauber F1.07 - 1:23.569 (+ 1.714) - 56
16. Р. Шумахер - Toyota TF107 - 1:23.789 (+ 1.934) - 82
17. К. Алберс - Spyker Ferrari F8-VII - 1:23.947 (+ 2.092) - 87
18. Т. Сато - Super Aguri RA107 - 1:24.568 (+ 2.713) - 123
19. В. Лиуци - Toro Rosso STR2 - 1:26.822 (+ 4.967) - 30

Коментари
comments powered by Disqus