Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Каталуня: Нови стандарти

14.11.2007 11:11
Туит

Тридневната тестова програма на пистата „Каталуня“, която маркира началото на зимната подготовка във Формула 1, стартира във вторник. Всички единайсет отбора се включиха в проверката, включително и наследникът на Spyker - Force India.

През 2008 година всички болиди на стартовата решетка ще бъдат оборудвани със стандартизирана електроника. Тракшън контрол и другите помощни системи ще бъдат забранени. Зимната подготовка на отборите във Формула 1 ще бъде подчинена главно върху тези промени в техническите регулации. Във вторник на „Каталуня“ за първи път всички тимове изпробваха качествата на своите болиди (и пилоти) при изключени помощни системи.

„Управлението на автомобила без помощните системи, върху което се фокусирахме днес, бе невероятно удоволствие“, коментира пилотът на Renault Хейки Ковалайнен. „Трябва да се концентрираш върху стила на каране, върху моментите, когато ускоряваш, върху износването на гумите. Зад волана забавлението е огромно.“

„През 2008 година автомобилите във Формула 1 ще използват стандартна електроника за двигателя и шаситата, което ще остави тракшън контрол и другите помощни системи в миналото“, разказва Доминик Харлоу, рейс и тест-инженер в екипа на Force India. „Очаква ни огромна работа. Трябва да установим изискванията, които налагат новите системи и да оптимизираме автомобилите. Мисля, че днес поставихме едно добро начало.“

“Стана много лесно да караш болид във Формула 1. Появява се някой надъхан новак и веднага регистрира отлични времена. Новата звезда вече е на сцената”, шегува се тестовият пилот на Ferrari Лука Бадоер. “С премахването на помощните системи е по-трудно, но и удоволетворението е по-голямо. Нужен е усет и способност да работиш с газта. Разбира се, в края на зимата ще постигаме резултати, аналогични на тези през сезона. Едва тогава ще се види кой наистина е добър и кой не.”

Тестовата програма на отборите на пистата „Каталуня“ продължава и днес.

Коментари
comments powered by Disqus