Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kelleners Sport KS1-S: Добрa основa

12.07.2011 14:55
Туит

Немският специалист Kelleners Sport попада много рядко на страниците на ams, но последният му проект провокира нашия интерес. И то главно поради факта, че е базиран на един от най-забавните за управление модели – BMW 1-Series M Coupe.

В стандартната си спецификация трилитровият шестцилиндров мотор на баварците с лекота генерира 340 к.с. и 450 Нм, които са повече от достатъчни за оборудвания само със задно предаване компактен модел. Явно обаче не са достатъчни за Kelleners Sport, тъй като след тяхната намеса максималната мощност достига 410 к.с., а въртящ момент – 550 Нм.

Новият преден спойлер и мрежестите панели на бронята отличават KS1-S от стандартния модел. Визуалните промени обаче далеч не са най-силната страна на проекта, напротив. Екипът на Kelleners Sport е заменил серийното окачване с регулируеми койловъри, а 20-цоловите колела са оборудвани с нископрофилни спортни гуми (245/30 за предната ос и 265/30 за задната). Изпускателната система от неръждаема стомана пък може да се похвали с четири 83 милиметрови накрайника.

Салонът на KS1-S се характеризира с черно-бялата тапицерия от перфорирана алкантара. От аналогичния материал са изработени маншоните на скоростния лост, на ръчната спирачка и апликациите на спортния волан. Сред останалите интериорни промени впечатление правят алуминиевите педали и новите стелки.

Коментари
comments powered by Disqus