Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кеснел: Победата в Ирландия бе от огромно значение за Citroen

02.02.2009 11:31
Туит
Кеснел: Победата в Ирландия бе от огромно значение за Citroen

Тим-шефът на Citroen Оливие Кеснел коментира, че победата на Себастиен Льоб в Ирландия е от ключово значение за марката заради намаления брой асфалтови състезания в календара на WRC за сезон 2009.

Льоб няма загуба на асфалт от януари 2006 година, когато Маркус Грьонхолм спечели рали „Монте Карло”. С въвеждането на ротационния принцип в Световния рали шампионат обаче високоскоростните състезания в Княжеството, в Германия и в Италия няма да се карат този сезон и асфалтовите ралита остават единствено „Ирландия” и „Каталуня”. Това е причината Кеснел да вярва, че представянето на Льоб и Сордо в тези два старта е от изключително значение.

„Надявахме се да започнем сезона с победа не само защото календарът бе ограничен на дванайсет старта, а защото само два от тях са на асфалт”, обяснява тим-шефът на Citroen, който вече официално ръководи и спортната програма на Peugeot. „През тази година всяка грешка ще са плаща на твърде висока цена.”

Двойната победа в Ирландия е още по-значима за Citroen, допълва французинът, тъй като се очаква пилотите на Ford да нямат конкуренция по снежните отсечки в Норвегия. Льоб е печелил само веднъж на сняг – през 2004 година в Швеция.

„Това, че водим и в двата шампионата още след първия кръг, означава, че ще подходим далеч по-спокойно към следващото състезание”, обяснява Кеснел. „И все пак, не сме фаворити, тъй като вторият кръг подхожда много повече на скандинавските пилоти.”

Спортният директор на Ford Europe Марк Дийнс също е на мнение, че Citroen ще срещне много по-голяма съпротива в Норвегия. „В това рали („Ирландия”) целта ни беше да спечелим максимален брой точки за шампионата на производителите, тъй като характеристиките му не подхождат особено на нашите пилоти. В Норвегия обаче си мисля, че ситуацията ще се промени коренно.”

Коментари
comments powered by Disqus