Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kia Cadenza: Новият Opirus

24.11.2009 13:32
Туит

Kia официално представи днес в Сеул новия седан Cadenza. Дългият 4965 мм автомобил ще замени флагмана Opirus и ще се появи на пазара догодина.

Kia изоставя обичайните за типичния си дизайн ръбове и ъгли, впечатлявайки с елегантност и мек стил. В предната част доминира новата корпоративна решетка на компанията, а извитият като дъга силует на каросерията преминава в къс заден надвес. Сериозно внимание е отделено на аеродинамиката, като според производителя коефициентът на челно съпротивление е сведен до 0.29.

Новият седан е базиран на платформата Type N, която се използва за първи път от корейската компания и е предназначена за моделите с предно предаване. Първоначално Cadenza ще се предлага с три бензинови мотора в диапазона от 165 до 290 к. с., като мощността им ще варира в зависимост от пазара. Те ще бъдат комбинирани с нова шестстепенна трансмисия.

Въпреки че Cadenza е по-къса от Opirus, удълженото междуосие (с цели 45 мм до 2845 мм), компактното задно окачване и по-широката каросерия гарантират на пътниците в салона повече пространство.

Двузоналният климатик ще се предлага в стандартното оборудване. Част от другите екстри в салона на Cadenza са безключовото отваряне, запалването чрез бутон, асистентът за паркиране, камерата за обратно виждане, електрическите седалки и трикомпонентният панорамен панорамен покрив.

Производството на Cadenza ще стартира този месец в Кореа, като първите бройки са предназначени за местния пазар. През януари догодина започва и асемблирането на моделите за износ.

 

Коментари
comments powered by Disqus