Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kia cee`d и Sorento Hybrid: Следвай модата!

18.09.2009 12:55
Туит

Екоманията не пропусна и щанда на Kia във Франкфурт. Корейският производител представи хибридните версии на Sorento и cee'd.

Хибридната система под капака на cee'd използва 1,6-литров четирицилиндров ДВГ, комбиниран с електромотор, чиито максимални мощност и въртящ момент са съответно 15 кВт и 105 Нм. Литиево-полимерна батерия, която е разположена в дъното на багажника, използва 180 В напрежение и разполага с капацитет от 5,3 А/ч.

Благодарение на безстепенната трансмисия хибридният cee'd ускорява от място до 100 км/ч за 11,8 секунди и достига максимална скорост от 185 км/ч. На този етап корейският производител не предоставя официални данни за разхода, но твърди, че емисиите C02 ще са в границите на 96 грама за километър, което е с 25% по-малко спрямо стандартната версия.

Хибридният Sorento използва 1,6-литровия турбодизел на Kia (161 к. с.) и електромотор с максимална мощност от 30 кВт. Трансмисията с два съединителя, която също дебютира във Франкфурт, предава въртящия момент само на предните колела. И тук батерията е литиево-полимерна, като целият пакет е инсталиран в багажника.

Единият двигателен мост, по-тънките спрямо стандартния модел гуми, ревизираната аеродинамика и намаленото със 100 кг тегло позволяват на хибридния Sorento да ограничи емисиите CO2 до 119 грама за километър, което е с 30% по-добро постижение от това на най-ефективната версия на модела.

Коментари
comments powered by Disqus