Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kia Koup: Big Apple

21.03.2008 15:03
Туит

В Ню Йорк корейският производител представи вълнуващата концепция Kia Koup.

Като цяло дизайнът на каросерията е доста изчистен и именно това го прави особено привлекателен. Макар че мнозина биха открили елементи от други нашумели концепции, цялостното впечатление, което Kia Koup оставя, може да се определи като съвсем сполучливо.

Близка до серийно производство студия

Интересни са например обрамчените от LED-светлини отвори за охлаждащ въздух, разположени в двата края на челната престилка, както и чупката в "перваза" на вратите, заради която автомобилът е истинска наслада за окото и в профил. На очи се набиват и външните огледала, чиито размери са като при сериен автомобил, което ни подсказва, че до разкритието на една крайна версия ни делят не повече от няколко месеца.

Изчистена от излишни форми задница

Задната част на Koup е компактна, но това далеч не я прави обикновена. Острият ръб на багажника, който се спуска леко встрани, опровергава "злите езици", сипещи обвинения в плагиатство по адрес на прогресиращата корейска компания. Въпреки че са по-скоро семпли, стоп-светлините се вписват идеално в дизайна на автомобила, лишен от стремеж да се доказва пред когото и да било.

290 "коня" и 392 Нм под капака

Дъното на задницата завършва с масивен карбонов дифузьор, който привлича повече внимание, отколкото самата каросерия. В него кротуват два кръгли аупухови накрайника, чакащи подаден от десния крак на водача сигнал да изригнат "огън и жупел". Задвижващ предните колела ще бъде турбомоторът Theta II с работен обем от 2000 кубически сантиметра, генериращ 290 к. с. и 392 Нм въртящ момент при 2000 об./мин.

Вдъхновяващ салон

Зад полираните до блясък колела пък се крие спирачна система на Brembo с яркочервени апарати и ситно перфорирани дискове. Интериорът на "корееца" също е близък да серийните изпълнения на марката - единствено цветовият контраст и качеството на материалите го правят по-впечатляващ от кокпита на един евентуален сериен модел. Защото своя динамичен характер прототипът всъщност дължи на класическата си спортна архитектура.
Коментари
comments powered by Disqus