Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kia Magentis: Нова посока на дизайна

15.03.2010 22:10
Туит

Корейският автомобилен производител Kia разпространи първите снимки на обновения вариант на модела Magentis, известен още и като Optima и Lorentz. Дебютът на автомобила ще се състои на автомобилното изложение в Ню Йорк в началото на следващия месец.

Изглеждащият по-агресивен от своя предшественик Magentis е разработен от дизайнерския екип на европейското подразделение на компанията със седалище във Франкфурт, Германия. Автомобилът е с изчистени черти, изразителни арки на колелата, дневни LED светлини, въздуховоди на предните калници и светлини за мъгла.

„Започнахме от бял лист хартия и целта ни беше да постигнем автомобил с европейски вид и осанка”, споделя главният дизайнер на европейското подразделение на Kia Грегъри Гюлиом. „Моделът въплъщава новата посока в дизайна на Kia. Това е глобален автомобил с индивидуално излъчване.”

Макар корейската компания да не предоставя интериорни снимки на автомобила, според тях салонът излъчва „самоувереност и присъствие” с водещо за класа луксозно оборудване.

Продажбите на Magentis в Америка ще започнат тази есен, докато в Европа моделът ще се предлага от следващата пролет.

Коментари
comments powered by Disqus