Новият модел е фокусиран предимно върху пазарите в Северна Америка и Близкия изток
Южнокорейската кампания Kia представи на автомобилното изложение в Ню Йорк второто поколение на големия седан Cadenza. Продажбите на автомобила ще започнат преди края на тази година. Новият модел е фокусиран предимно върху пазарите в Северна Америка и Близкия изток. Дали автомобилът ще бъде продаван в Европа все още не е известно.
Новото поколение на Cadenza получи предница тип "муцуна на тигър", различна радиаторна решетка, нови фарове, спойлер и големи светлини. Седанът се отличава с агресивни въздухозаборници в предната броня, LED оптика и променена изпускателна система с два накрайника.
В салона на автомобила е използвано дърво, нови седалки и инфотейнмънт система с голям екран. Шофьорът има на разположение система за проследяване на мъртвите зони, Brake Assist, Adaptive Cruise Control, функция за предупреждение за евентуален сблъсък, система за кръгово наблюдение, камера за задно виждане, функция за предупреждение за напуската на лентата на движение и безжично зарядно за смартфони.
Автомобилът с предно предаване е оборудван с 3,3-литров бензинов двигател V6. Задвижващият агрегат генерира 293 к.с. и 345 Нм въртящ момент. Той работи в комбинация с осемстепенна автоматична трансмисия.
В моделната гама на марката автомобилът се позиционира едно стъпало над Optima.