Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kia Rio: Свежа кръв

07.03.2011 11:31
Туит

Kia свали плаща на новия Rio по време на женевския автосалон. Третото поколение на модела ще се появи на пазара в Европа още тази есен.

Представителят на Kia в сегмента на малките автомобили ще бъде значително по-голям от своя предшественик, като само междуосното разстояние е увеличено с цели 70 мм (2570 мм). Това гарантира не само по-добро пътно поведение, но и по-голям комфорт за пътниците, особено тези на задния ред седалки. Същевременно багажникът при хечбек версията вече достига 288 литра, което е със 7% повече спрямо предишната версия.

Първоначално Kia Rio ще се предлага с четири двигателя в мощностния диапазон от 82 до 109 к.с. Бензиновите са два – базовият 1,2-литров Kappa (85 к.с. и 118 Нм) и 1,4-литровият Gamma (109 к.с. и 136 Нм). Именно 1,4-литровият вариант на Rio е и най-динамичният в гамата, тъй като гарантира ускорение от 0 до 100 км/ч за 11,5 секунди и максимална скорост от 181 км/ч. При 1,1-литровия дизел (70 к.с. и 162 Нм) акцентът е поставен върху ефективността - емисиите CO2 са сведени до впечатляващите 85 г/км, а разходът – до 3,2 литра за 100 км пробег при версията със старт/стоп. Гамата се допълва от 1,4-литровия дизел (90 к.с. и 216 Нм).

Най-интересната новина около силовия тракт на Rio е свързана с появата на напълно новия 1,2-литров GDI с принудително пълнене. За нея обаче ще трябва да изчакаме до 2012 година.

Всички сегашни двигатели с изключение на базовия бензинов са оборудвани с шестстепенна механична скоростна кутия (петстепенна за 1.2 Kappa). Четиристепенният автоматик се предлага като опция за 1,4-литровия бензинов мотор.

Версията с пет врати ще атакува пазара през септември, а тази с три – в края на годината. Не е изключено в началото на 2012 г. да се появи и първият „хотхеч“ на марката, базиран на варианта с три врати.

Коментари
comments powered by Disqus