Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kia Sportage & Pro-Ceed: Животът е енергия

24.08.2007 22:08
Туит

След минимален фейслифт производството на Kia Sportage ще бъде прехвърлено в първия европейски завод на корейската компания в Зилина, Словакия. Преработеният автомобил ще бъде представен на шейсет и второто автомобилно изложение във Франкфурт наред с тривратия Pro-Cee'd и новото спортно купе.

Стартиралият в Европа през 2004 година SUV e получил модифицирана предрадиаторна решетка, предни светлини с черни фасети, по-големи странични огледала и новооформени 16-цолови алуминиеви колела с гуми 215/65.

Във вътрешността на автомобила промените включват уголемени предни седалки и снижена задна банка за сядане. Техническите подобрения засягат сервоуправлението, спирачките, чиито размер също е нарастнал, както и втвърденото окачване.

Изненадващо при Pro-Cee'd е удължаването на каросерията с 15 мм в сравнение с петвратия хечбек, при положение, че междуосието е останало същото. Незначителната разлика обаче не се е отразила на багажника, чиито обем е 430 литра.

Автомобилът притежава по-силен спортен дух от голямото си братче – челното му стъкло е по-полегато, а предната маска и светлините му излъчват повече динамика от тези на Cee'd. На всичкото отгоре тривратият модел е с цели три сантиметра по-нисък.

Разминаванията в областта на каросерията всъщност не свършват до тук: предните врати на Pro-Cee'd се проточват 28 см повече и за улеснение на качващите се отзад позволяват ъгъл на отваряне до 70 градуса.

Петте двигателя, познати от петвратото изпълнение, и в този случай дърпат автомобила в зададената от вас посока. Базов е 1,4-литровият агрегат с 109 к. с., последван от 1,6-литов с 122, а топверсията е двулитров мотор, генериращ 143 „коня”. Любителите на дизеловото гориво могат да избират между 1,6 CRDi с 90 или 115 к. с. и други двулитров мотор с 140 к. с.

Нивата на вътрешно обзавеждане в Pro-Cee'd са три, а като опция се предлага спортен пакет, съдържащ 17-цолови колела, по-твърди амортисьори и спортен интериор.

Коментари
comments powered by Disqus