Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кими продължава с ралитата

02.06.2009 11:22
Туит

Първото асфалтово рали за Кими Райконен приключи преждевременно, след като финландецът катастрофира по време на третия етап на „Рали дела Марка“ този уикенд.

Световният шампион за 2007 година във Формула 1 отново застана зад волана на личния си Abarth Grande Punto S2000, подготвен от Томи Макинен, но имаше проблеми с централния диференциал от самото начало на надпреварата. Въпреки повредата Кими се справи с първите два етапа, но на третия катастрофира, като при удара пострада окачването на неговия автомобил.

Навигатор на Райконен бе Кай Линдстрьом, който през 2002 и 2003 г. бе в един екипаж с четирикратния световен шампион Томи Макинен. Финландецът не скри разочарованието си от преждевременния край на състезанието.

„Тествахме във вторник миналата седмица и Кими се справяше отлично, карането му беше впечатляващо“, обяснява Линдстрьом за официалния сайт на световния шампионат. „Той може да лети с 300 км/ч зад волана на автомобил от Формула 1, но същевременно знае как да атакува бързите завои по отсечките, въпреки че тук задните колела често губят сцепление. Добър е на сняг, на макадам също и определено мога да кажа, че е много талантлив на асфалт.“

Проблемите за Райконен и Линдстрьом са започнали още по време на шейкдауна. „Знаехме, че нещо не е наред и когато момчетата прегледаха подробно автомобила, установиха, че централният диференциал е повреден“, продължава Кай. „Сменихме го преди старта, но отново се счупи, като все още не сме наясно с причините. Автомобилът не се държеше добре още на първата отсечка. Сякаш карахме кола само със задно предаване, но от време на време се включваха и предните колела. Държеше се много нервно, особено при спиране.“

„Завършихме две отсечки, но четири километра след началото на третата при едно от спиранията автомобилът излетя и със задната част ударихме бетонната стена край пътя, като при удара счупихме долния носач. Все пак продължихме, но след седем километра трябваше да спрем.“

Линдстрьом допълва, че двамата с Райконен ще продължат да се състезават. „След удара той каза, че не е разочарован, тъй като автомобилът не се е държал така, както подобава. Дори на първия етап изгубихме много време. Щеше да е съвсем различно, ако колата беше наред. Що се касае до бъдещето, да, имаме план. Засега мога да кажа само, че планираме още няколко ралита тази година.“

Коментари
comments powered by Disqus