Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Китай намери евтина работна ръка в Ангола

06.01.2010 15:23
Туит
Китай намери евтина работна ръка в Ангола

Под прикритието на световната икономическа криза китайските компании започнаха масова икономическа експанзия в Африка. Азиатците вече са сложили ръка на близо една четвърт от икономиката на черния континент и планират по-нататъшно разширяване, тъй като в най-изостаналите държави намират изобилие от евтина работна ръка.

Така например в Ангола с подкрепата на президента Едуардо Дос Сантос и лидерите на етноса кимбунду наскоро компанията Dongfeng-Zhengzhou е инвестирала 30 млн. щатски долара в изграждането на завод за производство на автомобили. Годишно той трябва да произвежда около 30 000 превозни средства, предназначени за пазарите в Югоизточна Азия.

В момента в него се сглобяват седемместният ван CSG Yumsun с 2,5-литров двигател QR25N с мощност 159 к.с., минибусите CSG S6 и S7, както и градските мидибуси CSG G10 и G10K. В бившата португалска колония от месец април 2008 г. на територията на същия завод компанията ZZNISSAN сглобява китайските пикапи и всъдеходи Zhengzhou и Dongfeng.

Само преди шест години Ангола се намираше на предпоследно място по продължителността на живота на своето население – средно 38 г., и на първо по детската смъртност. В момента икономиката на африканската страна се крепи на заем в размер на 7 млрд. щатски долара, отпуснат от Китай преди четири години, както и на редица по-малки кредити от Бразилия, Португалия, Испания, Германия и други страни на Европейския съюз. В резултат на това през 2008 г. Ангола регистрира най-сериозния икономически ръст на брутния вътрешен продукт в Африка – 15%.

Коментари
comments powered by Disqus