Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Китай забранява някои от моделите на Renault

11.06.2009 13:50
Туит
Китай забранява някои от моделите на Renault

Не е ли ирония? Страната, която произвежда най-компромисните откъм сигурността автомобили, блокира продажбите на някои от моделите на Renault – производителят, известен с изключително високите си постижения именно в тази област.

Според Централната администрация за контрол на качеството, инспекция и карантина в Китай моделите Laguna, Scenic и Megane не отговарят на задължителните изисквания в страната по отношение на сигурността. От държавната служба не дават допълнителна информация за проблемните зони.

Говорителката на Renault Гита Ру коментира пред Bloomberg News, че става въпрос вероятно за 160 автомобила от старата генерация, произведени през 2007 година, които все още са на склад. Забраната за тяхната продажба не е провокирана от проблеми в производството, а с някои специфични за Китай разпоредби около складирането и транспорта на автомобили.

„Може да е нещо идиотско като например, че автомобилите седят на склад с пълни резервоари“, коментира Петер Шмит, управителен директор в консултантската Automotive Industry Data. „Всеки автомобил, произведен в Европа, трябва да отговаря на китайското законодателство по отношение на сигурността. Дори и произведените там продукти няма да минат тестовете, ако не са съобразени с тези изисквания.“

Коментари
comments powered by Disqus