Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Китайци притиснати да спасяват Ssangyong

29.12.2008 16:26
Туит
Китайци притиснати да спасяват Ssangyong

Корейският производител на всъдеходи спря поточните линии и не изплаща заплати.

SAIC Motor, най-големият китайски автомобилен производител, е под засилен натиск да спаси от банкрут корейската компания за всъдеходи Ssangyong Motor. Тя е под контрола на SAIC от 2004 година.

Южнокорейското правителство вече категорично обяви на 26 декември, че няма да подпомага по никакъв начин Ssangyong, която спря поточните си линии преди три седмици и забавя с повече от месец заплатите на работниците си. Кабинетът в Сеул е склонен да мисли за някакъв заем или субсидия, само ако главният акционер SAIC направи преди това финансова инжекция.

Покупката на Ssangyong от SAIC бе първата външна инвестиция на китайски автомобилен производител. По-късно компанията откупи и част от активите на рухналия MG Rover, като от тази пролет произвежда спортното купе MG TF в завода край Бирмингам.

Сега правителството в Сеул иска от SAIC да осигури 320 млрд. вона (241 млн. щ.  долара) за спасяването на Ssangyong. Продажбите на корейския производител са паднали с 63 на сто за 2008 година.

Впрочем и далеч по-солидни корейски компании от Ssangyong вече усещат болезнено ударите на кризата и свиването на отвъдморските си пазари. Hyundai Motor и поделението му Kia Motors, които заедно са петият най-голям автомобилен концерн в света, замразиха заплатите на администрацията и намалиха работните часове във фабриките си, за да ограничат разходите.

Коментари
comments powered by Disqus