Максималната скорост е 260 км/час, с едно зареждане може да измине 400 км
Компанията Cammus, крупен производител на автомобилни компоненти, през 2014 г., реши да предприеме създаване на собствени автомобили, като за тази цел основа дъщерната фирма Windbooster. Първо, тя направи от купето Toyota GT86 електрически автомобил (150 кВт, 204 к.с. и 500 Нм, 0-100 км/ч за 5,9 секунди, автономен пробег 200-250 км). А сега китайците създадоха собствен електрически суперавтомобил Titan, който ще бъде пуснат на пазара в Китай през първата половина на 2017. Двата двигателя в Titan сумарно генерират 400 кВт (544 к.с. и около 1000 Нм), което позволява автомобилът да ускори до сто за 3,9 секунди, а до двеста – за 5,9 сек. Максималната скорост е 260 км/час, с едно зареждане може да измине 400 км.
Дължината на супер автомобила е 4500 мм, широчината - 1950 мм, височината – 1200 мм, междуосието - 2650 мм. Разпределението на теглото върху осите е 40:60 в полза на кърмата. Суперавтомобилът е построен върху тръбна конструкция, изработена от стомана и, всъщност, от титан.
В изработването на салона са използвани естествени материали: кожа и дърво. Вместо аналогови устройства е монтиран дисплей с диагонал 12,3 инча. Двигателят се стартира от голям червен бутон в центъра на предния панел. Режимите (Drive, Neutral, Reverse) се включват посредством клавиши, поставени на централната конзола.
Видеото, заснето на летището Шенжен, е леко измамно. За да направят впечатление, китайците са ускорили някои кадри в динамичните сцени.
Акумулаторната батерия Panasonic (с водно охлаждане) 500 V и капацитет от 72 кВтч се зарежда от контакта в битовата електрическа мрежа в продължение на седем часа, а с помощта на експресна зарядна станция - за 90 минути. За момента Windbooster Titan се смята за концепт. Серията ще бъде лимитирана, тиражът не е известен, както и цената. В общи линии електрическите спортни автомобили в Китай се размножават като гъби след дъжд. Можем само да припомним прототипите Qiantu K50, Thunder Power, Youxia One. Можем да споменем в този контекст и Tesla,