Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Китайците искат Volvo да атакува седма серия и S-класата

05.08.2010 14:43
Туит
Китайците искат Volvo да атакува седма серия и S-класата

Компанията трябва да продава по 380 000 автомобила, за да излезе на печалба.

Китайският производител Geely, който е новият собственик на Volvo, заяви желанието си шведската марка да се конкурира с BMW седма серия и Mercedes S-класа в най-високия сегмент на луксозните лимузини.

Председателят на борда на компанията Ли Шуфу обясни, че Volvo ще се изправи срещу германските лидери в класа с конкурентен модел.

„Бихме искали да правим автомобили от по-високо ниво, които да се изправят срещу S-класата на Mercedes и седма серия на BMW. Имаме нужда от продукт, представящ ни в този сегмент“, каза той пред Reuters. В момента най-големият модел на шведите е S80, чиито продажби са далеч зад тези на лидерите като Audi A8 и Mercedes S-клас.

Ли обясни, че марката трябва да продава около 380 000 автомобила годишно, за да излезе на печалба и много повече, ако иска да бъде реален конкурент на пазара. За 2009 г. продажбите на Volvo възлизат на 335 000 автомобила.

Коментари
comments powered by Disqus