Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Клаудия Шифър е успешният посланик на Opel в Европа

10.04.2014 14:12
Туит

Meriva, Mokka и моделът са перфектните„Made in Germany“

Супермоделът Клаудия Шифър хваща вниманието на телевизионните зрители в Европа с нейните шикозни рекламни кампании ‘Това е германско’ на Opel Astra, Meriva, Mokka и Zafira Tourer. В отговор на огромния им публичен ефект Opel сега пуска два видео материала и няколко снимки с кадри зад сцената заедно със самите видео клипове, за да могат всички и по всяко време да се насладят на осанката на модната икона и привлекателността на моделите на Opel.

Клаудия Шифър е посланик на Opel в Европа и в качеството си на един от най-известните в света „износи“ с германски произход, тя внася уникалния си чар и блясък в темата ‘Made in Germany’ на рекламите. Те илюстрират трайната притегателна сила на големия германски инженеринг, като например, хитроумните задни врати на Meriva с обратно окачване и отваряне, както и технологията за адаптивно двойно задвижване на Mokka. Като непогрешимо германско лице на Opel в Европа, новата роля на Клаудия й приляга така перфектно, както красивите дрехи, на които е придавала форма в своята над 25-годишна международна кариера. В края на всяка реклама тя изрича въздействащото изречение: “Това е германско.”

Рекламната кампания стартира в началото на февруари из цяла Европа освен в Германия – родния пазар на Opel и Великобритания, където се продава сестринската на Opel марка Vauxhall. “Клаудия е велика германска икона с истинска световна притегателна сила, която се идентифицира напълно с ценностите на нашата марка,” заяви шефа на маркетинга на Opel Тина Мюлер. “Общественият отклик на стила и хумора в тези телевизионни реклами беше поразително голям и сега имаме удоволствието да ги предоставим на публиката в цял свят да им се наслади.”

Коментари
comments powered by Disqus