Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Клийн: Това е най-грозният автомобил

18.11.2008 15:16
Туит

Кристиан Клийн открито заяви, че болидът на BMW, дебютирал на пистата в Барселона с модифицирана за сезон 2009 аеродинамика, е най-грозният автомобил, който някога е виждал.

"Никога не съм виждал толкова секси кола”, пошегува се тестовият пилот на BMW след края на вчерашния ден. „За всички нас това е нещо ново. Според мен, поне засега, това е най-грозният автомобил от Формула 1, който някога съм виждал. Но ще свикнем постепенно. Вероятно ще има и много промени до старта на сезона през март догодина.”

Всички камери вчера бяха отправени към екипа на BMW Sauber, тъй като немският тим първи демонстрира междинна версия на тазгодишния си болид, оборудвана с аеродинамичен пакет за сезон 2009. Широкото и ниско предно крило в комбинация с издълженото и тясно задно наистина изглеждат ужасяващо, но това не се отнася за поведението на автомобила, признава Клийн.

„В действителност се кара много добре. Както виждате, вече даваме прилични времена”, допълва австриецът. „Очакват ни серия подобрения през зимата. Като цяло нивото на аеродинамично притискане е ниско, но това се компенсира до голяма степен благодарение на сликовете. Особено в бавните завои имаме повече сцепление. При бързите е малко по-трудно. Основният проблем е температурата в гумите.”

„Това са първите сликове. Не съм сигурен дали планират някакви промени, но с тези гуми загряването е трудно, дори температурите да са летни. Със сигурност обаче връщането на сликовете е правилното решение. Състезателният автомобил изглежда много по-добре с тях. Важно е също така след няколко години регулациите отново да бъдат променени, за да могат изостаналите отбори да наваксат, а и да редуцираме отново скоростта. Засега разликата във времената за една обиколка спрямо този сеон е около две секунди.”

Подобно на Педро де ла Роса тестовият пилот на BMW признава, че и догодина задачата на движещия се отзад пилот остава трудна. „Дори и с тази аеродинамика е невъзможно да се кара директно зад друг автомобил. Ще станете свидетели на това още в първите няколко състезания. Проблем ще бъде и да запазиш предното си крило в първия завой. Сутринта не бяхме сигурни дали ще можем да минаваме през последния шикан с тази конфигурация на аеродинамиката, но не се оказа проблем.”

Коментари
comments powered by Disqus