Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ключов ръководител напусна Ferrari

31.07.2014 21:35
Туит
Ключов ръководител напусна Ferrari

Ferrari обяви официално, че ръководителят в отдела за двигатели Лука Марморини вече не е част от екипа. Неговата позиция ще бъде заета от Матиа Биното.

Марморини се присъедини към Скудерията през 2009 г., след като преди това отговаряше за двигателите в Toyota. Той замени Жил Симон в италианския тим и се утвърди като част от екипа на Стефано Доменикали. Слабите резултати на Ferrari и появата на Марко Матиачи обаче му костваха ръководната позиция.

Официалното потвърждение от страна на Ferrari дойде едва днес, въпреки че слухът за напускането на Марморини се носеше още по време на състезателния уикенд в Унгария. В прессъобщението на италианците се казва с, че Матиа Биното ще поеме отдела за двигатели и че техническият директор Джеймс Алинсън ще отговаря еднолично за дизайна на автомобила. Ще му помагат Никола Томбазис, главен дизайнер на шасито и Лоренцо Саси, главен дизайнер на задвижващата система.

Освобождаването на Марморини е първата сериозна промяна в отбора, след като Марко Матиачи замени Стефано Доменикали през април. Очаква се в близко бъдеще и инженерният директор Пат Фрай да бъде отстранен от екипа.

Коментари
comments powered by Disqus