Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kneißler M3 E46: Луди години

03.09.2009 16:01
Туит

Дали от носталгия към изминалите години, дали просто поради факта, че предходната генерация на BMW M3 изглежда по-стилно от настоящата, но и от Kneißler Autotechnik са се изкушили да преработят E46.

В началото на юли ви представихме G-Power M3 E46. Два месеца по-късно е ред на Kneißler да покаже своите умения върху спряната от производство през 2006 г. M3. А това определено си заслужава, защото 3,2-литровият шестцилиндров редови мотор е надут до 459 к. с. и 498 Нм максимален въртящ момент благодарение на новия механичен компресор, охладител и препрограмирания блок за управление на двигателя. Всяко удоволствие обаче си има цена, а в случая тя е просто безумна – 13 000 евро за силовия пакет на Kneißler.

За да обуздае тези 459 „коня“, които се вихрят под капака на M3, Kneißler предлага високоефективната спирачна система Stoptech с шестбутални апарати и 380-милиметрови дискове на предната ос и четирибутални и 355 милиметрови за задната. Цената за комплекта е 6995 евро. Охладителите на спирачните апарати, дело на немската Stahlbus, ще ви струват допълнителни 109 евро.

Стандартното окачване е заменено с регулируеми коиловъри (1749 евро) и нови стабилизращи щанги (419 евро) на KW. Спортното ауспухово гърне допълва силовия пакет срещу 1350 евро.

Външните отличителни белези на преработената от Kneißler M3 E46 са 20-цоловите джанти Oxigin, обути в нископрофилните гуми на Hankook (255/30-20 и 305/25-20), и крилатите врати. За новите колела и гуми ще трябва да платите 2723 евро, а за модифицираните в стил Lamborghini врати – 1990 евро.

Коментари
comments powered by Disqus