Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кобаяши: Двигателите на Renault са по-слаби

22.02.2014 00:20
Туит

Двигателите на Renault не могат да се конкурират с тези на Mercedes и Ferrari, категоричен е Камуи Кобаяши. Третият ден от тестовете в Бахрейн за пореден път потвърди това.

Кобаяши, който се завърна във Формула 1 с екипа на Caterham след година в Световния маратонски шампионат, напълно открито коментира изоставането на Renault спрямо конкурентите, след като вчера завъртя 66 обиколки на "Сахир".

"За момента разполагаме с това. Задачата ни е да им помогнем (на Renault) да стигнат до нивото на другите производители", заяви Кобаяши пред британското издание Autosport.

"Изоставаме много като скорост, ето защо правим всичко възможно първо те да свършат своята работа, а после ние да се концентрираме върху автомобила. На този етап все още чакаме двигателят и съответните му системи да бъдат готови."

"По време на тестовете сме на пистата заедно с други автомобили и се вижда съвсем ясно, че болидите на Mercedes са много по-бързи на правите, с 20 - 30 км/ч и повече. Това означава напълно различни точки на спиране, въобще всичко, ако и ние разполагаме с такава мощност. Да видим какво можем да направим за толкова кратък период от време. Засега е видно, че изоставаме."

Колкото и странно да звучи, Caterham е отборът с най-малко проблеми от общо четирите с двигатели на Renault. В третия ден от тестовете на "Сахир" екипът на Тони Фернандес записа 96 обиколки, благодарение на което Маркус Ериксон натрупа нужния за Суперлиценза километраж.

Red Bull отново имаше кошмарен ден и Даниел Рикардо приключи сесията със скромните 28 обиколки, макар че този път техническите проблеми не бяха свързани с двигателя. Ситуацията при Lotus бе сходна - 26 обиколки за Пастор Малдонадо и серия от повреди в скоростната кутия на E22.

При Mercedes ситуацията е на обратния полюс. Люис Хамилтън бе най-бърз в третия ден със заводския автомобил на германците, а Дженсън Бътън с McLaren и Фелипе Маса с Williams осигуриха трите челни места за двигателите от Щутгарт.

Коментари
comments powered by Disqus