Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Koenigsegg Agera: Вечно млад

01.03.2010 10:22
Туит

Koenigsegg се отказа от проекта Quant, но отново ще играе централна роля на предстоящия автомобилен салон в Женева благодарение на новия Agera.

Приликата с настоящия модел CCX е повече от очевидна, като разлики има единствено в детайлите. Размерите, както и силовият тракт на двата модела са идентични. 4,7-литровият V8 генерира 910 к.с. при 6850 об./мин и 1100 Нм при 5100 об./мин. Благодарение на него тежащият 1290 кг. автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,1 секунди, от 0 до 200 км/ч – за 8,9 секунди и достига максимална скорост от над 390 км/ч.

За отличните динамични характеристики на Agera (от Ageratos, което на старогръцки означава вечно млад) съдейства и новият тракшън контрол, който няма аналог в автомобилната индустрия що се отнася до бързината на реакция или поне така гласи официалният пресрилийз. Обратното ускорение е поверено на вентилираните и перфорирани керамични спирачки с дискове 392х36 отпред и 380x34 отзад. Окачването е регулируемо.

Шасито на Agera е комбинация от алуминиеви структури и карбон, панелите са карбон-кевларени, а покривът може да се сваля и прибира в багажното отделение. В интерироа впечатление правят ревизираната централна конзола, уникалното осветление на салона и новата мултимедийна система.

Представеният в Женева модел е единствено прототип. В рамките на следващите шест месеца обаче шведите ще са готови и със серийната версия. Тя ще се произвежда успоредно с CCX и CCXR. На този етап няма информация за цената.

Коментари
comments powered by Disqus