Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Комбито Skoda Octavia Scout получи нов двигател

10.07.2014 12:18
Туит

Стартът на продажбите на световния пазар е планиран за август 2014 г.

Комбито с повишена проходимост Skoda Octavia Scout от ново поколение беше представено още през март на салона в Женева. Но тогава компанията производител на оповести всички подробности. Преди дни чехитe заявиха, че  Scout ще притежава такава задвижваща система, която не съществува в  нито един автомобил Skoda. Става дума за комбинацията от дизелов мотор 2,0 TDI с нови настройки ( 184 к.с.), шестстепенна роботизирана трансмисия DSG и, разбира се, система за двойно задвижване.

Другите два мотора бяха предварително обявени (те се предлагат на модификацията Combi 4х4). Това са дизелът 2,0 TDI със 150 к.с., куплиран с механична кутия с шест предавки и бензиновият агрегат 1,8 TSI (180 к.с.) с шестстепенна роботизирана DSG трансмисия.

И двата варианта на двулитровия турбодизел харчат по 5,1 л/100 км, а бензиновата Octavia Scout е леко по-разточителна - 6,9 л/100 км. Трите мотора са оборудвани със система start/stop и възстановяване на енергията от спирачното усилие.

Всички агрегати отговарят на екологичния стандарт Евро 6.
Клирънсът на новия модел е 71 мм, което е с 31 мм повече, отколкото на базовата версия Octavia Combi. Стандартите гуми са с размер 220/50 R17.

Новата Octavia Scout може да тегли прицеп с тегло до два тона - с четвърт повече, отколкото предишното поколение.
От 2007 г. , когато се появи първата Octavia Scout до края края на 2013 г. в света бяха продадени близо 53 600 екземпляра от модела. Това е почти 8% от всички версии на модела Octavia, реализирани през този период.
Стартът на модела на световния пазар е планиран за август 2014 г.

Коментари
comments powered by Disqus