Седанът, оборудван с V6 3,0 Twin Turbo (405 к.с. и 543 Нм), ще струва 65 390 долара
Новият седан Cadillac CT6 се появи при дилърите в САЩ през март, а цената стартира от 54 490 долара. Толкова ще струва базовата версия с двулитров турбодвигател (269 к.с. и 400 Нм) със задвижване на задните колела и осемстепенна автоматична трансмисия. За модификацията с атмосферен мотор 3,6 (340 к.с. и 385 Нм, задвижване на всички колела) клиентът ще трябва да плати 56 490 долара , а със задвижване на всички колела седанът, оборудван с V6 3,0 Twin Turbo (405 к.с. и 543 Нм), ще струва 65 390 долара. Ще има и хибридна версия, но за нея данни все още няма.
Дължината на седана Cadillac CT6 е 5182 мм, а колесната база - 3106 мм. Масата на базовия седан е по-малко от 1,7 тона, което в сравнение с конкурентите в сегмента е по-малка. В оборудването има някои интересни неща, като система за кръгово наблюдение със сканиране и цифрово огледало за обратно виждане. Диагоналът на екрана на мултимедийната система е 10,2 инча. Така че ценовата листа е повече от привлекателна.
Най-евтино струващият Mercedes-Benz S-класа отвъд океана е оценен за 95 650 долара, въпреки че става дума за дългата база със задно задвижване и V8 4,7 битурбо мотор с 455 конски сили. Най-достъпният седан Audi A8 L с 3,0 TFSI (337 к.с., дълга база, задвижване на четирите колела) в САЩ струва 81 500 долара. Почти толкова ( 81 300 долара) се плаща за „най-простия” BMW Серия 7 с четирицилиндров турбо двигател с 324 к.с. и задвижване на задните колела. Малко по-близо до цените на Cadillac е Jaguar XJ с цена от 74 400 долара за базовата версия със задвижването на задните колела и компресорен шестцилиндров мотор с работен обем 3,0 литра и мощност 345 к.с. А по-евтин от Jaguar в САЩ е Lexus LS за 72 520 долара. Срещу тази сума американците получават осемцилиндров агрегат с работен обем 4,6 и 391 к.с. и задни двигателни колела. Но и той е по-скъп от Cadillac с четири двигателни колела и 405 конски сили.