Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Компанията Chevrolet представи шестото поколение Camaro

18.05.2015 11:59
Туит

Продажбите на новия модел трябва да стартират още през тази година

Американската компания Chevrolet представи официално шестото поколение Camaro. Премиерата на автомобила се състоя на специално мероприятие в Детройт. Продажбите на новия модел трябва да стартират още през тази година. Производството на новия Camaro се премества в завод на General Motors в щата Мичиган, където се произвеждат други автомобили Cadillac върху същата платформа. По-рано автомобилът беше сглобяван в Охайо.

Автомобилът е построен на новата платформа Alpha – същата, върху която сега са базирани Cadillac CTS и ATS. Благодарение на това новият модел е станал по-лек от своя предшественик с 90 килограма. Както се казва в съобщението на пресслужбата на компанията, автомобилът е получил 70% нови детайли й. Структурната якост на мускулестия модел е увеличена с 28%.
Дизайнът на новия автомобил не претърпял сериозни изменения. Той е получил широки задни калници, нов капак от алуминий, светодиодна оптика и 18-инчови джанти. Визуално автомобилът е станал по-широк от своя предшественик, въпреки че като габарити отстъпва от предишното поколение на автомобила.

Дължината на новия автомобил е намалена до 4784 мм, широчината - до 1897 мм, а височината - до 1348 милиметра. Междуосието на шестото поколение Camaro е равно на  2811 милиметра. Аеродинамичните показатели са подобрени с 30%.

„Шестото поколение Camaro отиде на фитнес, напомпа мускули и стана по-атлетично. То е една по-изразителна интерпретация на емблематичния дизайн на Camaro, който подчертава неговите динамични пропорции и е доминиран от остри ръбове”, каза вицепрезидентът по дизайна на GM – Ед Велбърн.

В салона на Camaro са монтирани спортни седалки, ново поколение информационно-развлекателна система MyLink с 8-инчов дисплей с висока резолюция.

Новият модел е оборудван с 2,0-литров бензинов двигател с турбокомпресор. Мощността на мотора е 275 к.с. и 400 Нм въртящ момент. До 100 км/ч мускулестият автомобил ускорява за  6 секунди. Разходът на гориво е около 8 литра на 100 километра, което го прави най-икономичния автомобил в историята на Camaro.

Освен това в двигателната гама на автомобила влиза и  3,6-литров V6 с 335 к.с. и 385 Нм въртящ момент. Както и базовият двигател, така и той работи с шестстепенна механична скоростна кутия или с нова осемстепенна автоматична трансмисия Hydra-Matic 8L45а.

Най-мощният 6,2-литров V8 (455 к.с. и 617 Нм) получава Camaro SS. Двигателят работи в комбинация с шестстепенна ръчна трансмисия. По желание може да бъде поръчана осемстепенна автоматична кутия Hydra-Matic 8L90.

Както бе съобщено по-рано, автомобилът е оборудван с новата система Drive Mode. Технологията е отговорна за работата на двигателя, кормилното управление и скоростната кутия. Водачът има на разположение няколко режима на шофиране: Snow/Ice, Tour и Sport. Модификацията SS също получа допълнителни настройки за управление на писта. Наред с това шестото поколение на мускулестия автомобил е окомплектовано със система Magnetic Ride Control за управление твърдостта на амортисьорите. Всички версии на новия модел са оборудвани с модифицирани спирачки от Brembo.

Коментари
comments powered by Disqus