Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Компанията Renault иска да изпревари конкурентите

12.12.2014 09:45
Туит
Компанията Renault иска да изпревари конкурентите

До 2017 г. трябва да стане втора по големина търговска марка в Европа

Френският автомобилен гигант Renault, включително неговото бюджетно подразделение Dacia, възнамерява в следващите три години да стане втората най-голяма марка в Европа, с което ще изпревари другия френски концерн PSA.

Това съобщи директорът на концерна, отговарящ за европейските пазари Стефан Мюлер в интервю за списание auto motor und sport. „ Благодарение успеха на Dacia през 2013 ние стъпихме толкова силно на eвропейския пазар, както никой друг автомобилен производител и това продължава и през 2014”,  заяви Мюлер.
В момента Renault е на 3-то място в класацията

По данни на браншовата асоциация ACEA  Renault и Dacia са продали в Европа до края на октомври 1 040 000 автомобила, 147 000 по-малко от конкурента PSA. Renault е увеличил пазарния си дял на 9,4% и е с (25,4%) зад концерна VW и (10,8%) PSA което го класира на 3-то място. „До 2017с нашите леки и лекотоварни автомобили Renault искаме да станем втора по значимост марка в Европа", заяви Мюлер.

Поради нарастващите продажби в Европа Мюлер се надява и капацитетът на заводите Renault да се увеличи. „Целта е до 2017 г. нашите заводи да преминат на двусменен режим на работа със 100% натоварване”.

Коментари
comments powered by Disqus