Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Концепт на Hyundai Genesis ще се конкурира с BMW M4

01.10.2015 16:53
Туит
Концепт на Hyundai Genesis ще се конкурира с BMW M4

Задвижването на Solus Genesis Coupe се извършва от шестцилиндров четирилитров двигател от фамилията Lambda с мощност 500 к.с.

За годишното американско тунинг изложение SEMA Hyundai подготвя не само "горещ" кросоувър Tucson, но и модифицирано купе Genesis. Южнокорейският производител вече представи първия тийзър на модела . Разработването на автомобила експертите на Hyundai осъществяват съвместно с американското дизайнерско студио ARK Performance. Концептуалният автомобил с две врати се нарича Solus и се предполага, че ще може да се конкурира с мощните купета  BMW M4 и Lexus RC F.

Hyundai Genesis Coupe Solus се различава от стандартния модел благодарение на впечатляващия аеродинамичен бодикит. Прототипът е обут в ковани джанти с гуми Nitto NT05.

Задвижването на Solus Genesis Coupe се извършва от  шестцилиндров четирилитров двигател от фамилията Lambda с мощност 500 к.с. За основа инженерите са използвали сериен мотор с работен обем 3,8, но агрегатът е получил усилени вътрешни компоненти, механичен компресор, спортна изпускателна система, пренастроен блок за управление и система за впръскване на смес от вода и метанол. Динамичните характеристики на купето авторите на проекта не разкриват.
По време на изложението SEMA Hyundai ще покаже и кросоувър Tucson със 770 конски сили.

Коментари
comments powered by Disqus