Задвижването на Solus Genesis Coupe се извършва от шестцилиндров четирилитров двигател от фамилията Lambda с мощност 500 к.с.
За годишното американско тунинг изложение SEMA Hyundai подготвя не само "горещ" кросоувър Tucson, но и модифицирано купе Genesis. Южнокорейският производител вече представи първия тийзър на модела . Разработването на автомобила експертите на Hyundai осъществяват съвместно с американското дизайнерско студио ARK Performance. Концептуалният автомобил с две врати се нарича Solus и се предполага, че ще може да се конкурира с мощните купета BMW M4 и Lexus RC F.
Hyundai Genesis Coupe Solus се различава от стандартния модел благодарение на впечатляващия аеродинамичен бодикит. Прототипът е обут в ковани джанти с гуми Nitto NT05.
Задвижването на Solus Genesis Coupe се извършва от шестцилиндров четирилитров двигател от фамилията Lambda с мощност 500 к.с. За основа инженерите са използвали сериен мотор с работен обем 3,8, но агрегатът е получил усилени вътрешни компоненти, механичен компресор, спортна изпускателна система, пренастроен блок за управление и система за впръскване на смес от вода и метанол. Динамичните характеристики на купето авторите на проекта не разкриват.
По време на изложението SEMA Hyundai ще покаже и кросоувър Tucson със 770 конски сили.