Задвижваната с водород горивна клетка предоставя мощност 110 кВт
Дълги пробези, бързо зареждане на гориво, спортно поведение на пътя, това ще покаже студията Audi H-Tron Quattro на автомобилното изложение в Детройт, което демонстрира големия потенциал на технологията на горивните клетки.
Audi H-Tron Quattro, което е усъвършенстваният вариант на E-Tron Quattro и с това преглед на Audi Q6, шофиране с чисто електрическо задвижване, но с отказ от захранване от електрическата мрежа, което значи, че необходимата енергия за електрическите мотори се генерира в кухнята на борда. Задвижваната с водород горивна клетка предоставя мощност 110 кВт, а една допълнителна батерия също доставя 100 кВт.
Audi H-Tron Quattro дава индикация за идващия A8
Студията с изцяло електрическо задвижване Quattro разполага с два електрически мотора съответно на предната и на задната ос. Електромоторът на предната ос осигурява 90 кВт, а този на задната ос - 140 кВт. Кросоувърт ускорява за по-малко от 7 секунди от нула до 100 км/ч. Водородните резервоари могат да се заредят за по-малко от четири минути; пробегът с един резервоар е равен на 600 километра.
Студията Audi H-Tron Quattro прави преглед също и на технологиите на пилотиращо шофиране и паркиране, които със следващото поколение на Audi A8 през 2017 ще влязат в серийно производство. Сърцето на пилотиращото шофиране е централният асистиращ уред в помощ на водача (zFAS). Той предоставя информацията за околната обстановка в реално време, на системите за подпомагане и системите за пилотиращо шофиране и паркиране. Те могат да поемат управлението при паркиране или в режим Stop-and-Go-Verkehr и на магистралите до 60 км/ч.