Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Концептът Audi RS5 TDI с E-компресор срещу турбо дупката

29.05.2014 13:43
Туит

4,2-литровият V8 бензинов мотор ще отстъпи място на турбо дизеловия

Audi отбелязва 25- годишния юбилей на TDI двигателите и по този повод конструира един много специален TDI модел. С концепта Audi RS5 TDI, който е произведен от Quattro ООД, инженерите от Инголщадт показаха накъде вървят Power-дизелите. Студията ще дебютира на AMI в Лайпциг.

За основа на концепта  Audi RS5 TDI служи каросерията на RS5 Coupé. Разбира се, мощният 4,2-литров V8 бензинов двигател ще трябва да отстъпи място на турбо дизеловия. Изборът падна върху трилитровия мощен V6 битурбо, който генерира в А6 до 313 к.с. и 650 Нм въртящ момент.
Е-компресорът преодолява турбо дупката в Audi RS5 TDI

Ако искате да надникнете в бъдещето, битурбо компресирането ще се допълва от трети електрически задвижващ се компресор . Той ще се активира тогава, когато задвижваните от отработените газове компресори не са достигнали нужното налягане. За тази цел Е-компресорът задвижва компресиращото устройство с един електромотор , който се захранва от отделна 48- волтова електрическа мрежа. По този начин турбо дупката е окончателно в историята. Така третият компресор вдига мощността на концепта Audi RS5 TDI на 385 к.с. и 750 Нм.

Времето за спринт на прототипа, който е оборудван с осемстепенна автоматична трансмисия и Quattro задвижване, Audi е определил за около 4 секунди, максималната скорост е посочена за повече от 280 км/час. Разходът трябва да бъде под 5 литра .

В одеждите на Audi RS5 обаче новият Power-TDI няма повече да намери приложение в серийното производство. Въпреки това тритурбо двигателят се вписва под всички капаци на двигатели, където в момента се помещава V6 TDI. Във всеки случай очаква се новият TDI да намери приложение в идващата Q7 и новата А6 .

Коментари
comments powered by Disqus