Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Концептът Citroen Cactus M ще получи дъска за сърф

26.08.2015 10:08
Туит
Концептът Citroen Cactus M ще получи дъска за сърф

За разлика от класическия Mehari прототипът вероятно ще бъде оборудван с твърд покрив

Френската компания Citroen публикува първия тийзър на новия концептуален кросоувър. Автомобилът ще се нарича Cactus M и ще се позиционира като наследник на модела Mehari. Публичната премиера на кросоувъра ще се състои по време на автомобилното изложение във Франкфурт през септември 2015г.

Според добре информирани източници новият модел ще е базиран на C4 Cactus. Предполага се, че концепцията ще получи ретро дизайн. Въпреки това, за разлика от класическия Mehari, прототипът вероятно ще бъде оборудван с твърд покрив. Както по-рано заяви изпълнителният директор на френската компания Линда Джаксън, автомобилът ще даде на марката "по-атрактивен имидж". Дали прототипът се стане сериен модел обаче за момента не се казва нищо.

Моделът Mehari бе произвеждан в периода 1968-1987. За този период са продадени 150 000 единици. Автомобилът е построен върху базата на 2CV. Той е изключителен популярен в развиващите се страни, използван е в армията и и селското стопанство.

Освен това  във Франкфурт компанията Citroen ще представи и концепцията Aircross, показана по-рано на салона в Шанхай. Дали европейската версия ще има някакви промени все още не е известно.

Дизайнът на хибридния автомобил наподобява на кросоувъра C4 Cactus. Прототипът притежава масивна радиаторна решетка, LED оптика, големи въздухозаборници и разширени предни и задни калници. Моделът е оборудван със специални подложки, които предпазват каросерията от драскотини и вдлъбнатини.

Задвижващата система на Aircross включва 1,6-литров THP бензинов двигател с мощност 218 конски сили и електромотор с 95 конски сили. Електромоторът се захранва от литиево-йонни батерии, които се зареждат за три часа и половина от битовата електрическа мрежа. Само на ток автомобилът може да измине до 50 км. До 100 км/ч той ускорява за 4,5 секунди. Средният разход на гориво в смесен цикъл е 1,7 литра на 100 километра.

Коментари
comments powered by Disqus