Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Концептът Nissan IDS е с чисто електрическо задвижване

30.10.2015 10:00
Туит

Оформлението на интериора се променя в зависимост от избрания режим на шофиране

Nissan се стреми към глобално лидерство в областта на автономното шофиране. Водени от тази идея, японците представят на автомобилното изложение в Токио студията IDS с чисто електрическо задвижване.

С електрическо и с автономно шофиране Nissan преследва две цели: нулеви емисии и нула смъртни случаи. Електрическото задвижване щади околната среда, автономните системи пазят от човешки грешки, които са причина за повече от 90% от всички автомобилни катастрофи.

Концептът Nissan IDS е с променлив интериор 

Автономното управление за Nissan невинаги е равно на скучно предвижване, концептът IDS с характеристиките си на шофиране - от ускорението, използването на спирачки до карането в завой, е съобразен със стила и предпочитанията на водача. Всъщност прототипът IDS на Nissan не само че шофира автономно, но също така може да се зарежда без кабели и да паркира, като водачът може да контролира паркирането от  смартфона си или от таблет. При ръчен режим водачът отново има пълен контрол, като от своя страна на заден план системите за подпомагане осигуряват безопасността.

Оформлението на интериора се променя в зависимост от избрания режим на шофиране: В автономен режим воланът се прибира в центъра на инструментариума, а седалките се завъртат леко навътре, за да създадат една по-спокойна атмосфера. При ръчен режим на шофиране седалките се насочват напред, воланът си заема мястото, инструментариумът и Head-up дисплеят отново подават информация за пътя, както и друга информация. Смяната на режимите става посредством превключвател, намиращ се между предните седалки.

При концепта Nissan IDS всичко се върти около комуникацията: автомобилът комуникира с водача и с околната среда, сигнализира пешеходци и велосипедисти, разпознава ги и им дава предимство при пресичане на пътя. Задвижването е електрическо. Осъвременената аеродинамика и малкото тегло на карбоновата каросерия,  заедно с 60 кВтч батерия гарантират по-дълъг преход.

Коментари
comments powered by Disqus