Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Концептът Toyota C-HR взе на мушка Nissan Qashqai

03.10.2014 16:30
Туит

В Париж се състоя и европейският дебют на водородния седан на марката

В Париж Toyota представи концепта C-HR. Така дизайнерите на марката изпълняват обещанието си пред президента Акио Тойода: преди пет години той призна, че за намаляването на интереса на младежите към автомобилите  не са виновни самите младежи, а това какво правят самите автомобили и провъзгласи курс към емоционалност.

Разбира се, серийното превъплъщение на C-HR ще бъде с хибридно задвижване, иначе би било странно. Факт е, че от появата на първия Prius  през 1997 г. Toyota вече е продала над 7 милиона хибридни автомобила (истина е, че на Европа се падат само 780 хиляди).

Нисък динамичен покрив, отделени от каросерията задни светлини, хитра хищна муцуна с недружелюбна усмивка на бронята… Всичко това е прототипът на Toyota - C-HR. Експертите веднага го определиха като опасен конкурент и на Nissan Juke, и на Nissan Qashqai едновременно. По отношение на габаритите концептът е с 27 мм по-къс от съперника (4350 х 1850 мм на  C-HR срещу 4377 х 1837 мм на Qashqai), междуосието също е близко по размери: съответно 2640 и 2646. Ако сравним C-HR спрямо другите модели на Toyota, той е леко по-голям от Auris, но е по-компактен от Priys, а в йерархията на кросоувърите ще се нареди под модела RAV 4.

Очаква се редица дизайнерски находки в концерта да намерят място в серийните нови модели на Toyota, което означава да станат по-емоционални.

Вече се говори , че серийното производство ще стане факт през 2017 г. Междувременно C-HR трябва задължително да порасне с още една двойка врати, но главното е заложено сега – новата платформа, която Toyota разработва напълно самостоятелно, независимо от BMW и Subaru.

В Париж се състоя и европейският дебют на водородния седан FCV. Именно в такъв вид той ще се появи на пазара в Япония (през пролетта на цена от около 50 хил. евро), Америка и Европа (през лятото).

Коментари
comments powered by Disqus