Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Концептът Toyota ViRa дебютира на салона в Токио

13.01.2016 10:33
Туит

Компилира елементи на компактен малък автомобил и компоненти от SUV

Toyota показа на автомобилния салон в Токио студията ViRa. Дизайнът на кросоувъра компилира елементи на компактен малък автомобил и SUV компоненти.

Кросоувърът на Toyota ViRa започва с именуването. Първата част от името навежда мисълта към субкомпактния Vitz, известен при нас като Yaris, а втората част включва RAV4. Дори и дизайнът на модела с три врати добре цитира и двата модела.

Големите въздухозаборници в издадената предна част се комбинират с огромните калници отпред и отзад. Филигранно скицираното пътническо отделение е изцяло остъклено, като A и B-колоните са почти невидими. Защитните елементи отпред и отзад, както и защитата под страничните прагове предполагат офроуд възможности, както и леко повдигнатият пътен просвет.

Относно задвижването на 2 + 2, японците не дават никаква информация.

Коментари
comments powered by Disqus