След две години пауза проектът отново се насочва към конвейера
Показан от главния изпълнителен директор на Bentley - Волфганг Дюрхаймер, само на няколко избрани клиенти в Пебъл Бийч през 2012 г., внушителният кабриолет е бил предназначен за производство. След заминаването на Дюрхаймер през 2012 г., неговият наследник - Волфганг Шрайбер, спира проекта.
"Няма да произвеждаме тази кола," каза Шрайбер по време на автомобилното изложение в Женева през март 2013 г., позовавайки се на "търсенето в региона" и липсата на бизнес казус.
Дюрхаймер се завръща в Bentley и Bugatti през април след по-малко от една година като главен технически директор на Audi и координатор на моторните спортове на VW. През февруари 2011 г. той взе кормилото на Bentley и Bugatti за 19 месеца преди да бъде заменен от Шрайбер.
Сега Дюрхаймер се завръща начело на Bentley и не мисли да губи време и да възобнови този проект.
"Когато се върнах, бях малко раздразнен от факта, че не е било направено нищо по този проект за цели две години", каза той в Пебъл Бийч през този месец. "Проектът се връща обратно на пистата."
Кабриолетът Mulsanne, който би могъл да се нарече Azure, ще се конкурира с предстоящия открит вариант на Rolls-Royce Ghost и предстоящата кабриолет версия на Mercedes-Benz S-класа.