Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Концепция на Bentley Mulsanne се връща в играта

27.08.2014 15:46
Туит

След две години пауза проектът отново се насочва към конвейера

Показан от главния изпълнителен директор на Bentley - Волфганг Дюрхаймер, само на няколко избрани клиенти в Пебъл Бийч през 2012 г., внушителният кабриолет е бил предназначен за производство. След заминаването на Дюрхаймер през 2012 г., неговият наследник - Волфганг Шрайбер, спира проекта.

"Няма да произвеждаме тази кола," каза Шрайбер по време на автомобилното изложение в Женева през март 2013 г., позовавайки се на "търсенето в региона" и липсата на бизнес казус.

Дюрхаймер се завръща в Bentley и Bugatti през април след по-малко от една година като главен технически директор на Audi и координатор на моторните спортове на VW. През февруари 2011 г. той взе кормилото на Bentley и Bugatti за 19 месеца преди да бъде заменен от Шрайбер.

Сега Дюрхаймер се завръща начело на Bentley и не мисли да губи време и да възобнови този проект.

"Когато се върнах, бях малко раздразнен от факта, че не е било направено нищо по този проект за цели две години", каза той в Пебъл Бийч през този месец. "Проектът се връща обратно на пистата."

Кабриолетът Mulsanne, който би могъл да се нарече Azure, ще се конкурира с предстоящия открит вариант на Rolls-Royce Ghost и предстоящата кабриолет версия на Mercedes-Benz S-класа.


Коментари
comments powered by Disqus