Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Концептуалният Renault EOLAB получава серийна версия

29.05.2015 11:12
Туит

Оборудван е с еднолитров 3-цилиндров бензинов двигател с мощност 75 к.с., който работи в тандем с електромор с 68 к.с.

Френската компания Renault потвърди, че концептуалният автомобил EOLAB получава серийната версия, информира Automotive News. Точната дата за началото на производството не се съобщава. Според търговския директор на Renault Жером Стол това ще се случи веднага, след като пазарът е готов oда приеме такъв модел.

Според топ мениджъра на хибридите в момента се пада едва около 1% от всички продавани автомобили. При това подобни технологии струват скъпо за купувачите. Междувременно Стол отбелязва, че разработването на  проекта за сериен EOLAB е напълно готов, а Renault изчаква само подходящия момент.

Известно е, че концепцията EOLAB е оборудвана с еднолитров 3-цилиндров бензинов двигател с мощност 75 к.с., който работи в тандем с електромор  с 68 к.с. Литиево-йонната батерия позволява моделът  да измине само на ток около 60 км. Задвижващата система действа в един от двата алгоритъма: всекидневен, когато системата функционира основно на електричество, или в режим на дълъг път, когато в много от случаите се използват и двата двигателя. Разходът на гориво не е повече от 1 литър на 100 километра.

Масата на автомобила е от само 955 килограма, има рекордно нисък коефициент на въздушно съпротивление – 0,235, и активни аеродинамични елементи. Например, при скорост над 70 км/ч предният сплитер се спуска, а в задната броня се отварят специални клапани - всичко това се прави за успокояване на въздушния поток под дъното на автомобила . Ако спирачките не се нуждаят от охлаждане, за подобряване на аеродинамиката се спускат щори на колелата.

Коментари
comments powered by Disqus